Er du lei av å være elektriker? Da er du kanskje vår oppdragsgivers nye Inneselger!

Har du erfaring fra elektrobransjen? Liker du å jobbe i grensesnittet mot kunder? Kunne du tenke deg en kontorjobb, men samtidig fortsette innen elektrofaget?
Da er dette kanskje stillingen for deg!

Som en ledende aktør i markedet er Onninen opptatt av å være en verdiøkende samarbeidspartner for sine kunder. Dette skaper en merverdi, som fører til at deres kunder øker sin egen konkurranseevne. Det å være best på løsningsorientert salg- og kundeservice er viktig for vår oppdragsgiver. Du som søker denne stillingen, besitter samme tankegang.

Onninen er stolte av å representere markedets mest attraktive produkter, i tillegg til sine egne merkevarer og er opptatt av å skape kundeverdi.

Onninen opererer i en bransje med dyktige konkurrenter, spennende leverandører og meget kompetente kunder. Dette setter krav om å hele tiden utvikle seg i en endringsorientert bransje.

En bransje hvor fokus på kvalitet, logistikk, kundeservice, konkurransedyktige produkter, kundeunike løsninger og relasjoner er nøkkelpunkter, som gjør at installatører, industribedrifter, offshoreselskaper, entreprenører og e-verk bruker Onninen som sin grossistpartner.

De er allerede dyktige og vi skal bli enda bedre fremover. Sistnevnte fordi det ligger mange muligheter der ute, og du skal hjelpe oss med å oppfylle dette.

Hvilken type person er vi ute etter?

Først og fremst trives du med salg- og kundeservice. Som Inneselger i Onninen, vil du ha en viktig rolle i den daglige betjeningen av kunder innen deres ulike segmenter. Du vil være en del av et landsdekkende team, som besitter bred og god fagkompetanse.

Du som søker stillingen, jobber kanskje i dag med teknisk orientert salg- og kundeservice i en relevant bransje? Eller kanskje du er en elektriker, som kunne tenke deg å ta steget over til en kontorjobb? Bransjerelatert bakgrunn teller dermed fordelaktig i utvelgelsesprosessen.

Som person er du kundeorientert, engasjert, selvgående og strukturert. Du er samtidig ydmyk og uredd i møte med utfordringer. Du har også erfaring med bruk av IT-verktøy og besitter god formuleringsevne.

Stillingen er lokalisert på Berger i Skedsmo og rapporterer til Leder Kundesenter.

Arbeids- og ansvarsoppgaver:

  • Ordremottak og registrering, oppfølging og rådgivning
  • Aktiv kundebehandling
  • Prosjekt- og leveranseoppfølging
  • Mersalg av våre produkter
  • Yte service og bistand til våre kunder
  • Være pådriver internt for effektive, kommersielle og lønnsomme løsninger
  • Gjerne bidra med nye, friske tanker

Det Onninen kan tilby deg:

  • Faglig utvikling i et internasjonalt konsern
  • Et lønnsomt og solid selskap som har klare ambisjoner om videre vekst
  • Konkurransedyktige betingelser, forsikrings- og pensjonsordninger
  • Personlig utvikling i et faglig sterkt team preget av ønske og vilje til å skape resultater

Søknader behandles fortløpende, så føler du dette er en stilling for nettopp deg, anbefaler vi deg å søke snarest.

Spørsmål om stillingen rettes til HR-Link AS v/Bjørn Trangsrud på tlf: 920 15 309 eller e-post: bjorn@hrlink.no

Vi ser frem til å motta din søknad!

Send OSS DIN søknad

Er du den vi leter etter?